wtorek, 24 września 2013

Witajcie
No i przyszedł czas na mnie ...
W końcu odważyłam się założyć bloga :)
Mam nadzieję, że znajdzie się ktoś chętny, żeby tu zaglądnąć :)

Może kilka słówek o mnie i o tym jak to się stało, że powstał ten blog ...
Niespełna rok temu zostałam mamą Lilianki <3 i mój świat wywrócił się do góry nogami. Dzięki córeczce odkryłam w sobie pasję - spódniczki tutu. I zaczęło się... opaseczki, spódniczki, sukienki... Co chwilę Lilcia ma nową kreację :) Postaram się na bieżąco chwalić swoimi projektami.
Można mnie znaleźć również na FB - ale tam wraz z wzrostem zainteresowania moimi sukienkami, pojawiło się sporo osób, które nie życzą mi dobrze :(
Mam nadzieję, że tutaj zaglądną same dobre duszyczki :)

Wczoraj zawitała do Nas jesień, więc na początek kilka jesiennych kreacji - bo kto powiedział, że jesień musi być smutna ...
fot. google

Pierwszą jesienną kreację mam też za sobą :) Brązy, beże, trochę pomarańczu i cętek, efekt?
Tak prezentowała się w niej moja Lilcia ...

A tak prezentowała się sukienka na profesjonalnej sesji zdjęciowej https://www.facebook.com/fotografia.jagoda.barteczko?hc_location=timeline
fot. Jagoda Barteczko
Dla takich zdjęć warto tworzyć...

2 komentarze:

  1. Co prawda nie przepadam za takimi kreacjami :) ale zdjęcia podobają mi się bardzo :) Pewnie będę częstym gościem na Twoim blogu. Pozdrawiam i życzę płodności w pisaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A dziękuje i zapraszam jak najczęściej:)

    OdpowiedzUsuń